.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري 3 زن كلاهبردار در كلاردشت

فرمانده انتظامي چالوس از دستگيري سه زن كلاهبردار در كلاردشت كه با ايجاد صندوق قرض‌الحسنه از مردم كلاهبرداري مي‌كردند، خبر داد.

علي فقيه اظهار داشت: اين سه زن به نام‌هاي الف- س، د - ع و ز - الف اقدام به تأسيس صندوق جعلي و به بهانه سرمايه‌گذاري در صندوق و اعطاي وام با سود سه درصد تا دو برابر پول مردم اعتماد مشتري‌ها را جلب و از آنها مبالغي دريافت كردند.
وي اظهار داشت: اين افراد از نام ارگاني نيز سو استفاده كرده و به بهانه پرداخت مبلغ به آن اداره در شهرهاي ديگر از حساب اداري پول برداشت و به بعضي از افراد پرداخت و باز پرداخت وام‌ها را به حساب شخصي خود نزد بانك ملي واريز مي‌كردند.
فقيه خاطرنشان كرد: اين افراد در مدت فعاليت خود توانسته از بيشتر شهرها از جمله كلاردشت، چالوس، نوشهر، عباس آباد، تنكابن، آمل، ساري، بابل، فريدون‌كنار، سلمان‌شهر، تهران، كرج، قم، مشهد، گرگان، رامسر، بوشهر، بندرعباس، جزيره كيش و كلاچاي از اعتماد مردم سو استفاده و مبالغي را اخذ كنند.
وي ادامه داد: اين سه نفر بعد از دستگيري به جرم خود اعتراف داشته و عنوان كردند با همدستي يكديگر و با افتتاح حساب در بانك ملي به صورت دو امضا و تهيه مهر صندوق به نام كوثر، ميلاد و محدثه كلاردشت از حدود 300 نفر از شهرهاي فوق مبلغ دريافت كرده‌اند.
فرمانده انتظامي چالوس تأكيد كرد: آنها به دريافت مبلغ 2 ميليارد و 300 ميليون تومان از 300 نفر اعتراف كرده‌اند.
وي اظهار داشت: حساب‌هاي مورد نظر مسدود و اين سه نفر بعد از تشكيل پرونده به دادگاه كلاردشت براي طي مراحل قضايي معرفي شدند.
فقيه از عموم شهروندان و مردم سراسر كشور خواست اگر مبلغي به صندوق و افراد فوق پرداخت كرده‌اند براي شكايت و دريافت مطالبات خود به اداره آگهي نيروي انتظامي چالوس و يا به دادگاه كلاردشت مراجعه كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.347 seconds.